Zapisz na liście ulubioncyh
Stwórz nową listę ulubionych

Pytania i odpowiedzi / FAQ

Poniżej odnajdziesz najczęściej zadawane pytania naszych Klientów i odpowiedzi:

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Terminy realizacji zamówień podane są pod ceną każdego produktów. Prosimy pamiętać, iż rozpoczęcie realizacji zamówienia rozpoczyna się dopiero w momencie zaksięgowania wpłaty. Czas realizacji zamówień dotyczy jedynie dni roboczych i nie obejmuje tym samym weekendów, a także świąt.
2. Jak zapisać się do newslettera?
Do newslettera można zapisać się poprzez pasek zapisu w dolnej części strony.
3. Czy zamówienie można zmienić?
Uprzejmie informujemy, iż domówienia do złożonych i niewysłanych jeszcze zamówień są możliwe. Prosimy o przesłanie na kontakt@mlamp.pl kodu produktu jaki chcesz dodać do zamówienia, wówczas zostanie ono zmodyfikowane przez obsługę naszego sklepu.
4. Czy mają Państwo jakiś katalog?
Nasz asortyment zawiera produkty wielu producentów, a oferta jest aktualizowana na bieżąco, w związku z czym nie mamy możliwości utworzenia stałego katalogu, który będzie cały czas aktualny.
5. Czy lampa ma żarówki w komplecie?
Jest to zależne od produktu. Jeżeli lampa zawiera w komplecie źródło światła – wówczas taka informacja jest podana w opisie danej lampy.
6. Czy mogę uzyskać kod rabatowy?
Rabaty naliczane są automatycznie po dodaniu produktów do koszyka. Istnieje oferta lamp, w przypadku których rabaty nie obowiązują – w tym przypadku szczegóły znajdą Państwo w poniższym linku : https://mlamp.pl/pl/terms/rabaty-i-promocje-32 Dodatkowy rabat 3% można uzyskać, poprzez zapisanie się do newslettera ( punkt 2.)
7. Jak czyścić lampę?
W przypadku materiałów prosimy zachować ostrożność, odkurzając oraz następnie lekko przeczyścić na mokro lekko wilgotną szmatką. W przypadku lamp z kloszami można je przetrzeć na mokro. Lampy należy czyścić jedynie po uprzednim wyłączeniu źródła prądu i ostygnięciu klosza i oprawy.
8. Jak złożyć zamówienie w sklepie mlamp.pl?

Proces dokonywania zakupów w sklepie internetowym MLAMP.pl jest bardzo prosty i przyjazny.

Aby złożyć zamówienie w sklepie MLAMP.pl nie musisz się logować, ani rejestrować - proces logowania i rejestracji jest konieczny wyłącznie gdy zdecydujesz się na formę płatności za pobraniem. Każda inna forma płatności, jak wpłata na konto firmy przelewem bankowym, płatność online poprzez Tpay.com, PayU, PayPal, kartą kredytową lub płatność w naszym salonie pozwalają Ci na ominięcie procesu rejestracji.

Jeśli zdecydujesz się na założenie swojego konta w sklepie MLAMP.pl lub będziesz chciał dokonać zamówienia „za pobraniem” wystarczy, że klikniesz na zakładkę znajdującą się na stronie głównej „Załóż konto” (w prawej górnej części naszego sklepu). Po kliknięciu na nią zostaniesz przekierowany na stronę rejestracji lub logowania.

1. Zamówień dokonujesz ze strony głównej lub strony produktowej, klikając ikonę "Do koszyka".

2. W zakładce „Twój koszyk” (ikona koszyka znajduje się w prawym górnym rogu sklepu) w każdej chwili możesz edytować liczbę dodanych produktów oraz ją zatwierdzić poprzez kliknięcie przycisku „Potwierdź zamówienie”.

3. Po zatwierdzeniu zamówienia przejdziesz na stronę logowania, gdzie należy podać nam swoje podstawowe dane osobowe wraz z adresem wysyłki, danymi do faktury (jeśli taka ma być wystawiona) lub inny adres, pod który zamówienie ma zostać przez nas wysłane.

4. Po zatwierdzeniu poprzedniego kroku wyświetli się strona z jego podsumowaniem oraz kwotą należną do zapłaty. Następnie będziesz mógł dokonać wyboru opcji płatności i sposobu dostawy swojego zamówienia.


9. Chcę zapytać o wybór Oświetlenia
Napisz swoje pytania lub zadzwoń, a my pomożemy wybrać dla Ciebie właściwe modele w rozsądnej cenie :-)
Jeśli masz upatrzone wzory lamp lub szukasz podobnych zostaw nam swój e-mail, dodaj zdjęcia inspiracji w załączniku lub link - nasi specjaliści wszystkim się zajmą :-)
10. Szukam konkretnej lampy
Jeśli masz upatrzone modele lub szukasz podobnych wzorów wyślij nam swój e-mail, dodaj załącznik lub link do produktu - chętnie wybierzemy dla Ciebie odpowiednie lampy :-)
11. Współpraca z Architektami i Inwestycje
Jesteś Architektem, Projektantem lub prowadzisz projekt inwestycyjny? Dbamy o stałe relacje, zadowolenie, świetne warunki współpracy i najwyższą jakość obsługi.
Jeśli potrzebujesz wyceny wyślij nam dane kontaktowe, dołącz pytanie lub napisz na kontakt@mlamp.pl - gwarantujemy najlepszą wyszukiwarkę lamp, szybkie odpowiedzi, propozycje zamienników i korzystne rabaty dla Twoich Klientów :-)
12. W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu mlamp.pl?
Obsługa naszego sklepu jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 oraz w soboty 10:00-14:00. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerami +48 500 131 557 lub +48 500 141 558, mailowego na adres kontakt@mlamp.pl bądź napisz do nas za pomocą Formularza Kontaktowego
13. Czy mogę zmienić zamówienie w trakcie realizacji?
W trakcie realizacji zamówienia istnieje możliwość jego edycji. W tym celu skontaktuj się z nami za pomocą formularza Kontaktowego.
14. Czy mogę wymienić produkt po zakupie?
Informacje dotyczące wymiany zakupionego towaru znajdziesz pod poniższym linkiem: WYMIANA PRODUKTU. Zachęcamy również do kontaktu za pomocą formularza Kontaktowego.
15. Jak zgłosić reklamację?
Wszystkie informacje związane z reklamacją towaru znajdą Państwo pod linkiem: REKLAMACJE. Prosimy również o kontakt z nami za pomocą FORMULARZA KONTAKTOWEGO
16. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Każdy produkt sprzedawany w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. Szczegółowe informacje na temat gwarancji oraz certyfikatach zgodności poszczególnych towarów znajdą Państwo pod opisem każdego z produktu.
17. Czy otrzymam fakturę VAT?
Fakturę VAT otrzymasz nie później niż 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano dostawy towaru lub wykonano usługę.
18. W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
Wszystkie informacje związane z możliwością śledzenia przesyłki znajdują się pod poniższym linkiem: ŚLEDZENIE PRZESYŁKI
19. Jak sprawdzę czy zamówienie zostało
przyjęte do realizacji?
Status swojego zamówienia mogą Państwo sprawdzić pod poniższym linkiem: SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
20. Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?
Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni. Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE
21. Ile muszę czekać na zwrot pieniędzy?
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni
22. Jaki jest koszt wysyłki zagranicznej?
Koszt wysyłki zagranicznej uzależniony jest od wymiarów przesyłki oraz od kraju do którego paczka ma zostać wysłana. Szczegółowy cennik znajdziesz w zakładce Koszty i formy dostawy.
23. Czy mogę zmienić sposób dostawy?
Aby zmienić sposób dostawy skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo, za pomocą czatu lub przez Formularz kontaktowy. Wówczas będziemy mogli ustalić szczegóły dostawy dostosowane do Twoich potrzeb.
24. Czy mogę zmienić adres dostawy?
Aby zmienić adres dostawy skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo, za pomocą czatu lub przez Formularz kontaktowy
25. Strona zawiesiła się podczas dokonywania płatności, co teraz?
Gdy podczas dokonywania płatności zawiesiła Ci się strona, nie martw się. Zadzwoń do nas lub napisz mailowo bądź przez formularz kontaktowy. Obsługa sklepu najszybciej jak to możliwe przekaże Ci informację w jaki sposób dokonać płatności. Możesz także opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym na dane:
Numer konta bankowego:
22 2490 0005 0000 4500 1407 1966
Dane firmy:
MDECO Kamil Janiszewski
ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek
W tytule przelewu prosimy wpisać numery swoich zamówień.
26. Czy mogę zamówić lampę w innych wymiarach niż te podane na stronie?
Jeżeli poszukujesz lampy, której nie możesz znaleźć u nas na stronie, lub potrzebujesz jej w innych wymiarach skontaktuj się z nami, a z pewnością znajdziemy dla Ciebie lampę której poszukujesz.
27. Czy wszystkie lampy dotrą w jednej paczce?
Zamówienia staramy wysyłać się jako jedną paczkę. Zdarzają się jednak sytuacje, gdzie zamówienie częściowo wysyłane jest z innego magazynu. W każdej takiej sytuacji zostaniesz niezwłocznie o tym fakcie informowany.
28. Czy mogę zmienić termin wysyłki na późniejszy niż w zamówieniu?
Aby ustalić późniejszy termin wysyłki wystarczy, że wpiszesz taką informację w polu "Uwagi dla sklepu" podczas składania zamówienia. Wówczas lampy zostaną dostarczone we wskazanym przez Ciebie terminie.
29. Czy mogę otrzymać duplikat faktury VAT?
Oczywiście wystawimy dla Ciebie duplikat faktury VAT. W celu uzyskania kopii skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo, za pomocą czatu lub przez Formularz kontaktowy.
30. Czy mogę zmienić dane do faktury po złożeniu zamówienia?
Aby zmienić dane do faktury po złożeniu zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie, mailowo, za pomocą czatu lub przez Formularz kontaktowy.
31. Czy mogę zamówić lampy za granicę?
Oczywiście realizujemy wysyłki zagraniczne. Szczegółowa lista krajów, do których realizujemy zamówienia znajduje się w zakładce Koszty i Formy dostawy
32. Dlaczego nie naliczył mi się rabat?
Prosimy pamiętać, że rabatowanie nie dotyczy całej oferty sklepu - zniżki w koszyku nie naliczają się na modele marek: Amplex, Cosmolight, Elstead, Feiss, Gilded Nola, Hinkley, Kichler, Markslojd, Quoizel, Shilo, Zumaline, oraz na produkty objęte w danym momencie przecenami i promocjami.
33. Czy mogę dokonać zwrotu skręcanego mebla?
Możesz dokonać zwrotu mebla, który skręcałeś i montowałeś, jednak Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Gdy towar zmniejszył swoją wartość towaru w wyniku błędów montażowych, naruszył strukturę produktu przy skręcaniu i powstały rysy czy użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem – tym samym Klient będzie mógł zostać obciążony za obniżenie wartości produktu. Sprzedający ma wtedy prawo do zmniejszenia kwoty za odsyłany przez Ciebie produkt. Potrącana wartość produktu zależy od stopnia zużycia i zostaje ustalona przez sprzedawcę po odebraniu i ocenie odesłanego przez Ciebie produktu. Przy odsyłaniu produktu prosimy o zwrócenie uwagi na dokładne zabezpieczenie odsyłanego mebla (zwłaszcza zmontowanego) w celu uniknięcia uszkodzeń w transporcie.


W przypadku dodatkowych pytań skorzystaj z szybkiego formularza kontaktowego i kliknij tutaj.

Dziękujemy za zainteresowanie, i życzymy udanych zakupów.
Zespół sklepu MLAMP.pl

T: +48 500 131 557
E: kontakt@mlamp.pl

mlamp.pl
facebook.com/mlamppl
MLAMP.pl - Rozświetlamy Wnętrza
Zaufane Opinie IdoSell
4.74 / 5.00 2552 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-11-19
Wszystko sprawnie i bezproblemowo :)
2024-11-18
Zamowienie zrealizowane wg mojego zamówienia
pixel