Pytania i odpowiedzi / FAQ
Poniżej odnajdziesz najczęściej zadawane pytania naszych Klientów i odpowiedzi:
1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
2. Jak zapisać się do newslettera?
3. Czy zamówienie można zmienić?
4. Czy mają Państwo jakiś katalog?
5. Czy lampa ma żarówki w komplecie?
6. Czy mogę uzyskać kod rabatowy?
7. Jak czyścić lampę?
8. Jak złożyć zamówienie w sklepie mlamp.pl?
Proces dokonywania zakupów w sklepie internetowym MLAMP.pl jest bardzo prosty i przyjazny.
Aby złożyć zamówienie w sklepie MLAMP.pl nie musisz się logować, ani rejestrować - proces logowania i rejestracji jest konieczny wyłącznie gdy zdecydujesz się na formę płatności za pobraniem. Każda inna forma płatności, jak wpłata na konto firmy przelewem bankowym, płatność online poprzez Tpay.com, PayU, PayPal, kartą kredytową lub płatność w naszym salonie pozwalają Ci na ominięcie procesu rejestracji.
Jeśli zdecydujesz się na założenie swojego konta w sklepie MLAMP.pl lub będziesz chciał dokonać zamówienia „za pobraniem” wystarczy, że klikniesz na zakładkę znajdującą się na stronie głównej „Załóż konto” (w prawej górnej części naszego sklepu). Po kliknięciu na nią zostaniesz przekierowany na stronę rejestracji lub logowania.
2. W zakładce „Twój koszyk” (ikona koszyka znajduje się w prawym górnym rogu sklepu) w każdej chwili możesz edytować liczbę dodanych produktów oraz ją zatwierdzić poprzez kliknięcie przycisku „Potwierdź zamówienie”.
3. Po zatwierdzeniu zamówienia przejdziesz na stronę logowania, gdzie należy podać nam swoje podstawowe dane osobowe wraz z adresem wysyłki, danymi do faktury (jeśli taka ma być wystawiona) lub inny adres, pod który zamówienie ma zostać przez nas wysłane.
4. Po zatwierdzeniu poprzedniego kroku wyświetli się strona z jego podsumowaniem oraz kwotą należną do zapłaty. Następnie będziesz mógł dokonać wyboru opcji płatności i sposobu dostawy swojego zamówienia.
9. Chcę zapytać o wybór Oświetlenia
Jeśli masz upatrzone wzory lamp lub szukasz podobnych zostaw nam swój e-mail, dodaj zdjęcia inspiracji w załączniku lub link - nasi specjaliści wszystkim się zajmą :-)
10. Szukam konkretnej lampy
11. Współpraca z Architektami i Inwestycje
Jeśli potrzebujesz wyceny wyślij nam dane kontaktowe, dołącz pytanie lub napisz na kontakt@mlamp.pl - gwarantujemy najlepszą wyszukiwarkę lamp, szybkie odpowiedzi, propozycje zamienników i korzystne rabaty dla Twoich Klientów :-)
12. W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu mlamp.pl?
13. Czy mogę zmienić zamówienie w trakcie realizacji?
14. Czy mogę wymienić produkt po zakupie?
15. Jak zgłosić reklamację?
16. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
17. Czy otrzymam fakturę VAT?
18. W jaki sposób mogę śledzić przesyłkę?
19. Jak sprawdzę czy zamówienie zostało
przyjęte do realizacji?
20. Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?
21. Ile muszę czekać na zwrot pieniędzy?
22. Jaki jest koszt wysyłki zagranicznej?
23. Czy mogę zmienić sposób dostawy?
24. Czy mogę zmienić adres dostawy?
25. Strona zawiesiła się podczas dokonywania płatności, co teraz?
Numer konta bankowego:
22 2490 0005 0000 4500 1407 1966
Dane firmy:
MDECO Kamil Janiszewski
ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek
W tytule przelewu prosimy wpisać numery swoich zamówień.
26. Czy mogę zamówić lampę w innych wymiarach niż te podane na stronie?
27. Czy wszystkie lampy dotrą w jednej paczce?
28. Czy mogę zmienić termin wysyłki na późniejszy niż w zamówieniu?
29. Czy mogę otrzymać duplikat faktury VAT?
30. Czy mogę zmienić dane do faktury po złożeniu zamówienia?
31. Czy mogę zamówić lampy za granicę?
32. Dlaczego nie naliczył mi się rabat?
33. Czy mogę dokonać zwrotu skręcanego mebla?
W przypadku dodatkowych pytań skorzystaj z szybkiego formularza kontaktowego i kliknij tutaj.
Dziękujemy za zainteresowanie, i życzymy udanych zakupów.
Zespół sklepu MLAMP.pl
E: kontakt@mlamp.pl
mlamp.pl
facebook.com/mlamppl
MLAMP.pl - Rozświetlamy Wnętrza