Zwroty i reklamacje
ZWROTY
Szanowny Kliencie,
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu zakupionego towaru
postępuj zgodnie z niżej przedstawioną procedurą zwrotu:
Sklep internetowy https://mlamp.pl nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłek zwrotnych Klientów.
Wysyłka zwrotna możliwa dla przedmiotów mieszczących się w skrytce paczkomatowej oraz o wadze nieprzekraczającej 20kg. Dokładne informacje i wymiarach odnajdą Państwo na stronie Inpost - kliknij tutaj.
W przypadku zwrotu mebli, które zostały zmontowane oraz skręcone Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Gdy towar zmniejszył swoją wartość towaru w wyniku błędów montażowych, naruszył strukturę produktu przy skręcaniu i powstały rysy czy użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem – tym samym Klient będzie mógł zostać obciążony za obniżenie wartości produktu. Sprzedający ma wtedy prawo do zmniejszenia kwoty za odsyłany przez Ciebie produkt. Potrącana wartość produktu zależy od stopnia zużycia i zostaje ustalona przez sprzedawcę po odebraniu i ocenie odesłanego przez Ciebie produktu. Przy odsyłaniu produktu prosimy o zwrócenie uwagi na dokładne zabezpieczenie odsyłanego mebla (zwłaszcza zmontowanego) w celu uniknięcia uszkodzeń w transporcie.
REKLAMACJE
Szanowny Kliencie,
Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt jest uszkodzony lub wadliwy, masz prawo zgłosić reklamację.
Postępuj zgodnie z niżej przedstawioną procedurą.
REKLAMACJE
Szanowny Kliencie,
Jeżeli zakupiony przez Ciebie produkt jest uszkodzony lub wadliwy, masz prawo zgłosić reklamację.
Postępuj zgodnie z niżej przedstawioną procedurą.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!
Masz dodatkowe pytania?
Napisz na kontakt@mlamp.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego
Napisz na kontakt@mlamp.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego
NAPISZ DO NAS > |